09124484734
02133918748
02133918749

اتصالات پنوماتیک فلزی

آشنایی با اتصالات فلزی پنوماتیک

اتصالات پنوماتیک فلزی، مجموعه ای از اتصالات تحت فشار و تمام فلز است که برای کاربردهای پنوماتیک سنگین مناسب است. یک گیرنده و حلقه O از جنس فولاد ضدزنگ، اتصالات شیلنگ های ایمن و قابل اطمینان را تضمین می کند.

اتصالات پنوماتیک فلزی از جنس برنج با روکش نیکل و یا فولاد ضدزنگ است که با استفاده از این اتصالات می توان در سیستم های پنوماتیک دو شیلنگ را بهم متصل کرد.

اتصالات فلزی پنوماتیک برای اتصال انواع شیلنگ پنوماتیک، شیلنگ های پنوماتیک پلی اورتان، شیلنگ های پنوماتیک پلی آمید و شیلنگ پنوماتیک پلی اتیلن مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزیت های این اتصالات، قطع و وصل راحت آن است. هم چنین با توجه به انواع مختلفی که اتصالات فلزی پنوماتیک دارند، پاسخگوی طیف وسیعی از نیازها است. فشار عملیاتی 40 بار را تحمل می‌کند و در دمای 160 درجه سانتی گراد به خوبی کار می‌کند.

از فلزات برنج و فولاد ضدزنگ به طور گسترده ای برای اتصالات پنوماتیک استفاده می شود، زیرا دارای دوام بالا و سازگاری گسترده با مواد دیگر است. این نشان دهنده مقاومت دو محوری عالی، جریان سرما و افزایش عملکرد است.

انواع اتصالات فلزی پنوماتیک از لحاظ جنس مواد اولیه

اتصالات پنوماتیک فولاد ضد زنگ

این اتصالات از جنس فولاد ضدزنگ یا استیل است که در برابر مواد شیمیایی سخت و شستشوها مقاومت می کند و می تواند فشارهای 290 psi و دمای 390 درجه را تحمل کند. از این اتصالات می توان با شیلنگ های پلی اورتان و شیلنگ های پلی آمید استفاده کرد.

اتصالات با پوشش محافظ

گزارش شده است که پوشش مقاوم در برابر زنگ زدگی برای اتصالات پنوماتیک محافظت بسیار خوبی در کاربردهای خوردگی بالا دارد. این اتصالات برای محافظت از تجهیزات و اطمینان از طول عمر در محیط های سخت طراحی شده است، بنابراین باعث کاهش زمان خرابی و تعویض می شود.

اتصالات برنجی

اتصالات پنوماتیک برنج که مونتاژ سریع و طراحی تمام جریان را ارائه می دهد ، در شیلنگ های پلی اتیلن، نایلون و پلی اورتان استفاده می شود. به شکل های مختلف شامل انواع یونیون های محافظ ، اتصالات شیلنگ به شیلنگ، زانویی 90 درجه و سه راهی ساخته می شود.

انواع برندهای اتصالات فلزی پنوماتیک:

  • اتصال فلزی پنوماتیک cbc
  • اتصال فلزی پنوماتیک CPC
  • اتصال فلزی پنوماتیک CDC
  • اتصال فلزی پنوماتیک تایوانی 
  • اتصال فلزی پنوماتیک تایوان 
  • اتصال فلزی پنوماتیک کره ای

انواع اتصالات فلزی پنوماتیک بر اساس نوع اتصال 

اتصال فلزی مستقیم پنوماتیک

در اتصالات فلزی مستقیم پنوماتیک یا همان کوپلینگ نری و مادگی، یک طرف آن به شیلنگ یا لوله وصل می‌شود و طرف دیگر آن به تجهیزات سیستم پنوماتیک متصل می‌شود. آنها معمولاً شیارهای داخلی در قسمتهای بیرونی (نر) یا داخلی (مادگی) دارند تا به اتصالات را وصل شوند و از حفظ و آزاد سازی عالی شیلنگ اطمینان حاصل کنند.

زانویی پنوماتیک فلزی یا L شکل

اتصالات فلزی زانویی پنوماتیک به شما امکان می دهد، جهت جریان را از زوایای مختلف تغییر دهید. این اتصالات معمولا با زاویه 90 درجه طراحی و تولید می شوند. آنها همچنین دارای سوراخ های شش ضلعی داخلی هستند تا توانایی نصب اتصالات را در یک فضای باریک فراهم کنند.

اتصالات فلزی T شکل پنوماتیک یا سه راهی

اتصالات فلزی پنوماتیک سه راهی بخش های جریان را از طریق یک تقاطع T شکل به یکدیگر متصل می کنند، در نتیجه باعث می شود جریان سیال یا ترکیب شود و یا از هم جدا شود. از این اتصالات فقط برای مایعاتی مانند هوا و آب استفاده می شود.

امکانات اتصالات پنوماتیک فلزی

  • این اتصالات مدل های مختلف دارد.
  • مطابق با استاندارهای بین المللی ساخته شده است.
  • برای اتصال با شیلنگ های پلی اورتان و پلی آمید طراحی شده است.
  • شش ضلعی بودن داخل و خارج آن، امکان سفت کردن با آچار را فراهم می‌آورد.
  • قابل استفاده مجدد با اتصال و قطع چندگانه است.

انتخاب اتصالات پنوماتیک فلزی درجه یک

اتصالات فلزی پنوماتیک، اتصالاتی هستند که برای اینکه بخشهای لوله و شیلنگ در سیستمهای پنوماتیک متصل شوند، استفاده می شوند. در مقایسه با اتصالات هیدرولیکی، اتصالات پنوماتیک فلزی معمولاً با مهر و موم محکم تر و فشار مورد نیاز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اتصالات بر اساس نوع اتصال و عملکردی که انجام می دهد، از هم متمایز می شوند.

خرید اتصالات پنوماتیک فلزی

عواملی که در انتخاب اتصالات فلزی پنوماتیک موثر هستند عبارت انداز:

نوع رابط های دستگاه، عملکرد و کیفیت سیستم، نوع جنس اتصالات

برای اینکه در سیستم نشتی نداشته باشید، انتخاب سایز مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است.

فروشگاه تهرانی مارکت تامین کننده انواع اتصالات پنوماتیک با ضمانت کیفیت می باشد.

برای خرید اتصالات پنوماتیک فلزی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. فروشگاه تهرانی مارکت بلافاصله پس از ثبت سفارش شما، به سرعت محصول شما را آماده ارسال می کند؛ بنابراین در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.

قیمت اتصالات فلزی پنوماتیک

برای اطلاع از قیمت اتصالات فلزی پنوماتیک، با مشاورین تهرانی مارکت تماس بگیرید تا بتوانید خرید تضمین شده با مناسب ترین قیمت داشته باشید. فروشگاه تهرانی مارکت تا اکنون با ارائه قیمت های منصفانه توانسته است، سهم زیادی از خرید اینترنتی اتصالات فلزی پنوماتیک را به خود اختصاص دهد.

ویژگی ها

جنس: برنج

با روکش نیکل و یا فولاد ضدزنگ

در اندازه های دلخواه

کاربرد در صنعت

همین حالا سفارش دهید

02133918749

02133918748

09124484734

info@tehranimarket.com​