اتصالات هیدرولیک انگلیسی BSP

توضیحات

درحال حاضر روی هر پروژه ای اعم از ماشین‌آلات، خودرو، معدن یا سایر صنایع مرتبط با اتصالات هیدرولیک کار کنید، شرکت تهرانی مارکت می‌تواند به شما کمک کند. ما انواع اتصالات هیدرولیک را که مطابق با استانداردهای تعیین شده می توانیم به صورت انبوه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

اتصالات هیدرولیک BSP مطابق با اتصالات لوله استاندارد انگلیسی طراحی شده است، که براساس نوع و اندازه رزوه به چندین دسته تقسیم می‌شوند که در کشور ایران سه دسته BSP، BSPP و BSPT بیشترین مصرف را دارند.

ویژگی های اتصالات هیدرولیک انگلیسی BSP

رزوه های انگلیسی گرد هستند و دارای زاویه رزوه 55 درجه هستند که با زاویه 60 درجه ای که در رزوه های NPT وجود دارد متفاوت است. شیارهای اتصالات هیدرولیک با رزوه انگلیسی در دو سبک وجود دارند – موازی (اغلب به عنوان شیارهای G شناخته می شوند) و مخروطی (به عنوان شیارهای R شناخته می شوند). اتصالات هیدرولیکی انگلیسی اغلب از مهره های حلقه ای یا O-ring استفاده می کنند که بدون نیاز به درزگیرهای رزوه ای، اتصالی ایمن و ضد نشتی ایجاد می کنند.

مزایای اتصالات هیدرولیکی با رزوه انگلیسی

پذیرش جهانی: به دلیل منشأ بریتانیایی و استاندارد بین المللی، اتصالات BSP به طور گسترده پذیرفته شده و در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرند.

پیکربندی عالی: اتصالات هیدرولیکی با رزوه انگلیسی اتصالی ضد نشتی را ارائه می دهند، به ویژه هنگامی که با مهره های متصل یا O-ring استفاده می شوند. این باعث می شود که در سیستم های فشار بالا بسیار کارآمد باشند. برای آب بندی اتصالات هیدرولیکی اغلب از مهره های حلقه ای و یا اورینگ استفاده می شود. حلقه های O-ring با متریال مختلف بسته به نوع سیال می باشد.

سهولت نصب: طراحی اتصالات BSP امکان مونتاژ و جداسازی آسان، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه های نیروی کار را فراهم می کند.

تطبیق پذیری مواد: اتصالات هیدرولیکی انگلیسی از مواد مختلفی از جمله فولاد، فولاد ضد زنگ، برنج، استیل 304 و استیل 316 و حتی پلاستیک ساخته می شوند که آنها را برای طیف گسترده ای از کاربردها مناسب می کند.

گرید فشار بالا: اتصالات BSP به دلیل توانایی خود در مقاومت در برابر فشارهای بالا شناخته شده اند و آنها را برای کاربردهای هیدرولیک بسیار ایده آل می کند.

خرید اتصالات هیدرولیکی انگلیسی

جهت خرید اتصالات هیدرولیکی با رزوه انگلیسی می توانید با کارشناسان ما در شرکت تهرانی مارکت تماس بگیرید. همچنین با توجه به گستره انواع اتصالات هیدرولیکی انگلیسی می توانید جهت اطلاع از قیمت اتصالات هیدرولیکی و یا راهنمایی در جهت انتخاب نوع مناسب با شماره های درج شده تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتصالات هیدرولیک انگلیسی BSP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *