09124484734
02133918748
02133918749

شیلنگ سیلیکونی شفاف غذایی پزشکی (شیلنگ سیلیکونی آلمانی)

زمانی که می‌خواهید یک مایع را از ظرفی به ظرفی دیگر انتقال دهید، بایستی از شیلنگ استفاده کنید. معمولا شیلنگ های رایج بو و مزه خود را منتقل می‌کنند. درصورتی که شیلنگ سیلیکونی با ویژگی های خاص خود، به کمک شما آمده و هیچ رنگ، بو و طعمی را جذب نمی‌کند. شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی مورد استفاده در صنایع لبنی و غذایی برای انتقال سالم مواد غذایی است.

شیلنگ های مواد غذایی، انعطاف پذیری و مقاومت حرارتی بالایی دارد. شیلنگ های سیلیکونی با گرید غذایی، شفاف هستند؛ بنابراین به شما این امکان می دهد که جریان را به راحتی مشاهده کنید. این شیلنگ ها بی مزه و بدون بو هستند و طیف گسترده ای از دما را تحمل می‌کنند.

در تولید شیلنگ مواد غذایی از مواد اولیه وارداتی درجه یک استفاده شده که در سایزهای مختلف و سختی مناسب طراحی می‌شود.

شلنگ سیلیکونی غذایی در صنایع غذایی، پزشکی، بهداشتی و آزمایشگاهی کاربرد دارد.

خرید شیلنگ سیلیکونی با گرید غذایی

برای خرید شیلنگ سیلیکونی، ابتدا باید به طول مورد نیاز خود را مشخص کنید. سپس اندازه قطر بیرونی و قطر داخلی شلنگ را باید انتخاب کنید. هر چقدر قطر داخلی (قطر سوراخ شلنگ) بیشتر باشد، امکان انتقال مایعات با سرعت بیشتر و حجم بیشتر وجود دارد. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان خرید شیلنگ مواد غذایی با ما تماس بگیرید.

شیلنگ هایی که ضخامت گوشته آنها بیشتر است، تحمل فشار بیشتری دارند. از آنجا که هر چه قدر ضخامت شلنگ بیشتر باشد، وزن بالاتری خواهد داشت، این شیلنگ ها قیمت بالاتری دارند.

مزایای شیلنگ های سیلیکونی گرید مواد غذایی

استفاده از شیلنگ مخصوص مواد غذایی مزایای مختلفی دارد. یکی از مزیت های آن، قابلیت ارتجاعی بالا و عدم تغییر شکل است. هم چنین طول عمر بالاتری دارند.

ویژگی ها:

  • 100٪ سیلیکون، بی ضرر، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر سرما.
  • مقاومت خوب در برابر اکسیداسیون
  • انعطاف پذیری و انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت در برابر کشیدگی، پارگی و ترکیدن شیلنگ
  • مقاومت عالی در برابر اشعه مادون قرمز، اشعه ماورا بنفش، UV و شرایط آب و هوایی
  • مقاومت در برابر بخار فشار کم تا 3 اتمسفر
  • عدم مقاومت در برابر اسیدهای غلیظ، مواد قلیایی، محصولات پتروشیمی با محتوای معطر
  • مقاومت در برابر طیف گسترده ای از دما
  • مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی
  • شکل و اندازه با توجه به نیاز مشتری
  • قابل شستشو

کاربرد شیلنگ های مواد غذایی و آشامیدنی

این شیلنگ ها با توجه به ویژگی هایی که دارند، در صنایع مختلف کاربرد دارند. شیلنگ های مواد غذایی و آشامیدنی، شیلنگ های انتقال مواد بهداشتی هستند که برای انتقال مواد خوراکی از کامیون های مخزن و به کارخانه استفاده می شوند. این ها در واقع شیلنگ های مکش و تخلیه هستند که بیشتر در صنایع غذایی و آشامیدنی کاربرد دارند.

شیلنگ سیلیکونی قلیان

شیلنگ های قدیمی قلیون، علاوه بر قارچ و میکروب هایی که دارد، دچار زنگ زدگی نیز می شود. استفاده از این شیلنگ ها باعث ورود میکروب ها و رشد قارچ در ریه افراد می شود. شیلنگ سیلیکونی قلیون، شفاف است و بو و طعم را جذب نمی کند. کیفیت بالای این شیلنگ ها به عنوان شیلنگ قلیون لاکچری مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت شیلنگ سیلیکونی قلیون، با مشاورین تهرانی مارکت تماس بگیرید.

شیلنگ سیلیکونی قهوه ساز

شیلنگ سیلیکونی در دستگاه های فروش قهوه نیز کاربرد دارد. شیلنگ قهوه ساز سیلیکونی، بو و طعم را انتقال نمی دهد و شستشوی آن راحت است. این شیلنگ ها در برابر محدوده دمای 50- تا 200+ مقاوم هستند.

قیمت شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی

برای اطلاع از قیمت شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی، با مشاورین تهرانی مارکت تماس بگیرید تا بتوانید خرید تضمین شده با مناسب ترین قیمت شیلنگ مواد غذایی داشته باشید. فروشگاه تهرانی مارکت تا اکنون با ارائه قیمت های منصفانه توانسته است، سهم زیادی از خرید اینترنتی شیلنگ های غذایی را به خود اختصاص دهد.

ویژگی ها

100% سیلیکون خالص

شیری شفاف

متراژ دلخواه از یک متر

سایز 3 ،4، 6، 8، 12، 14، 16

همین حالا سفارش دهید

02133918749

02133918748

09124484734

info@tehranimarket.com​