خط-تولید-شیلنگ

راه اندازی، تجهیزات و درآمد خط تولید شیلنگ

یکی از وسایل پرکاربرد در زندگی روزمره ما که شاید کمتر به آن توجه کنید، شیلنگ‌ها هستند. شیلنگ کاربردی زیادی داشته و از آن برای شست‌و‌شوی محیط، شیلنگ آبیاری درختان، صنعت کشاورزی، آبیاری قطره‌ای، صنایع پزشکی، صنعت خودرو سازی و … استفاده می‌شود.

با توجه به کاربردهای مختلف شیلنگ، انواع مختلفی از آن تولید و روانه بازار شده است تا تمامی صنایع بتوانند شیلنگی متناسب با نیاز خط تولید کارخانه خود خریداری نمایند. شاید شما جز افرادی باشید که تصمیم گرفتید خط تولید شیلنگ راه‌اندازی کنید. پیش از شروع کار لازم است با هزینه‌ها و درآمد آن آشنا شوید تا دچار ضرر نشوید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی درآمد و نکات مهم در راه اندازی خط تولید شیلنگ بپردازیم.

راه اندازی خط تولید شیلنگ

با راه اندازی خط تولید شیلنگ، تجارت کوچک خود را شروع می‌کنید و در صورت تلاش کردن می‌توانید به درآمد قابل توجهی برسید؛ در کنار آن آزادی عمل زیادی داشته و تجارت شخصی را بر پایه ایده‌های خود پیش می‌برید. در ابتدای راه ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که چه سرمایه‌ای برای راه اندازی این خط تولید نیاز است. بخش زیادی از هزینه اولیه راه اندازی خط تولید، صرف خرید دستگا‌ه‌ها و تجهیزات مورد نیاز آن کارخانه می‌شود؛ بسته به اندازه خط تولید، این قیمت‌ها تغییر پیدا می‌کند. اگر به طور کلی بخواهیم یک مقایسه انجام دهیم، می‌توان گفت هزینه راه اندازی خط تولید شیلنگ، به نسبت برخی مشاغل بالاتر بوده و برای راه اندازی آن باید مبلغ قابل توجهی صرف خرید تجهیزات و دستگاه‌ها نمایید. 

نکته مثبت در مورد کارخانجات تولید شیلنگ، نیاز کمتر به نیروی انسانی است. برای خطوط تولید مواد غذایی یا بهداشتی، ممکن است به نیروی انسانی زیادی نیاز باشد اما در خط تولید شیلنگ، این نیاز احساس نمی‌شود و با چند نیرو می‌توانید فعالیت‌های کارخانه را پیش برید،  البته این موضوع به اندازه خط تولید بستگی دارد. علاوه بر این موضوع، در برخی از خطوط تولید نیاز است کل کارکنان متخصص باشند زیرا محصول نهایی بسیار حساس بوده و نمی‌توان از نیروی انسانی عادی کمک گرفت اما در خطوط تولید شیلنگ با نیروی انسانی ساده فعالیت های شما پیش خواهد رفت. انواع شیلنگ که میتوانید در تولیدی تولید کنید شامل، شیلنگ سیلیکونی، شیلنگ آب معمولی، شیلنگ هیدرولیک و … می باشد.

درآمد خط تولید شیلنگ

میزان درآمد کسب شده از خطوط تولید شیلنگ به کیفیت کار، متریال مورد استفاده در ساخت شیلنگ، تبلیغات، میزان فروش و … بستگی دارد اما به طور کلی این شغل، جز مشاغلی است که درآمد زیادی برای کارفرمای خود به همراه خواهد داشت. برای تخمین سود و میزان درآمد خط تولید شیلنگ به معیارهای مختلفی باید توجه کرد اما در صورتی که یک کارفرما با جدیت کار را دنبال کند، بین 30 تا 40 درصد درآمد خواهد داشت. این نسبت به ما اجازه می‌دهد که خط تولید شیلنگ را در رده مشاغل پردرآمد قرار دهیم. برای کسب میزان سود خالص خط تولید، باید درآمد نهایی را محاسبه کرده و سپس هزینه‌ها را از آن کسر کنید. این هزینه‌ها شامل خرید متریال اولیه در ساخت شیلنگ، نیروی انسانی، تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها، تبلیغات و… است.

برچسب ها: بدون برچسب

4 پاسخ

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *